U wilt weten of een kandidaat succesvol gaat zijn binnen uw organisatie. Het verschil tussen gemiddeld en bovengemiddeld functioneren, wordt gemaakt door de persoonlijkheid, motivatie en (cognitieve) capaciteiten. Door een assessment krijgt u zicht op hoe de bovengenoemde factoren zich verhouden tot de functie binnen uw organisatie. Dat stelt u in staat om tot een weloverwogen besluit te komen voor de aanstelling van een nieuwe medewerker.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Meer diensten

Ontdek hoe Kijk op Zaken u ook kan ondersteunen op het gebied van:

HR Advies

Goed HR-advies helpt uw organisatie én uw medewerkers vooruit.

Lees verder

Cultuurverandering

Om de bedrijfscultuur positief te ontwikkelen, moeten mensen binnen de organisatie ook een positieve ontwikkeling doormaken. Dat is geen standaard trucje, maar een intensief traject. Een flinke inspanning, maar ook een flink resultaat.

Lees verder

Duurzame inzetbaarheid

kunnen blijven werken, zowel binnen en/of buiten uw organisatie. De nadruk ligt daarbij wat ons betreft op medewerkers die zelf verantwoordelijkheid nemen en die hierin worden gefaciliteerd door u als werkgever. Zo behoudt u goede mensen voor de lange termijn: medewerkers die begrijpen wat er nu nodig is om ook over een aantal jaren nog van toegevoegde waarde te zijn.

Lees verder

Teambuilding

Wanneer teamleden hun inbreng durven leveren, zich veilig voelen en er onderling respect is, komt dit de samenwerking binnen teams ten goede. Dat begrijpt vrijwel iedereen. Het leidt niet alleen tot betere resultaten, maar ook tot veel meer werkplezier en verbondenheid. Zo functioneert een team zoals bedoeld: in zijn geheel is het tot meer in staat dan alle individuen afzonderlijk.

Lees verder

Functie- of rolbeschrijvingen

Een succesvolle zoektocht naar de juiste kandidaat voor een vacature begint uiteraard met een zorgvuldig opgesteld functieprofiel. Maar ook voor werknemers die al bij u in dienst zijn, geeft een goed profiel – waarin u de inhoud van de functie, gewenste kennis en verantwoordelijkheden benoemt – richting en duidelijkheid.

Lees verder

Lerende organisatie

Dat de wereld om ons heen steeds sneller verandert, is een feit. Voor organisaties zijn onderwerpen als aanpassingsvermogen, wendbaarheid, creativiteit, agile werken en ondernemerschap noodzakelijk om snel en soepel op die ontwikkelingen in te spelen. Het is een strategische keuze om leren en ontwikkelen centraal te stellen binnen uw bedrijf en om dat onderdeel te maken van uw bedrijfscultuur.

Lees verder